Menu

Multifunkce Xerox s nízkými provozními náklady

24.02.2010 22:25 | Redakce Chip + Přidat komentář
Multifunkce Xerox s nízkými provozními náklady

Multifunkce Xerox s nízkými provozními náklady | foto: CHIP

Nové multifunkční zařízení ColorQube 9200 podle firmy Xerox snižuje náklady na barevný tisk až o 62 %. Jde o zařízení založené na technologii tuhého inkoustu, která omezuje množství produkovaného odpadu. Tuhý inkoust totiž není v kazetách nebo jiném obalu a v tiskárně se také nemění válce.

Řada ColorQube 9200 se skládá ze tří modelů, které tisknou, skenují a kopírují při rychlosti tisku od 38 do 85 stránek za minutu. Inkoust se vkládá ve formě inkoustových kostek. Kostky tuhého inkoustu rovněž nepotřebují časté doplňování, z jedné sady lze vytisknout až 55 500 stránek. Když je třeba kostky doplnit, je možné je do zařízení vložit i za jeho provozu.

Řada ColorQube 9200 nabízí nový způsob účtování tisku „Hybrid Color“. Podle tohoto způsobu zaplatí zákazník za kancelářský dokument s minimem barvy (barevně zvýrazněný text, logo nebo malý obrázek v černobílém dokumentu) stejně jako za černobílý tisk, tedy méně než 20 haléřů. Dokumenty s průměrným barevným pokrytím (nabídky, jednoduché brožury nebo letáky) stojí méně než 60 haléřů. Celobarevné stránky (např. letáky s velkými fotografiemi nebo graficky náročné prospekty) stojí méně než 1,60 Kč.

Velká barevná dotyková obrazovka ukazuje základní funkce, jako je kopírování a skenování, a nabízí instruktážní videa, která pomáhají uživatelům vložit papír a asistují při řešení potíží. Mezi třemi dokončovacími možnostmi je i tvorba brožur a vícebodové sešívání a děrování.
Doporučená cena pro řadu ColorQube 9200 začíná na 311 000,- Kč (bez DPH). 

Komentáře

* Hvězdičkou jsou označeny povinné informace.

Zajímavosti ze světa IT v e-mailu

Stačí odeslat svoji e-mailovou adresu


Nemusíte se obávat, váš e-mail ochráníme. Postupujeme podle těchto zásad a obchodních podmínek. Budeme vás pravidelně informovat o novinkách ve světě počítačů a technologií. Díky newsletteru snadno vyhodnotíme, jestli jsme se vám trefili do vkusu.




Komerční sdělení