Přejít k hlavnímu obsahu
Tipy a triky

Nahlaste neúspěšnou transakci a získejte zpět peníze

Pavel Trousil 22.02.2018

Při nakupování na internetu bohužel často narazíte na nějaké problémy. Například objednané zboží dorazí poškozené, neodpovídá objednávce, nebo dokonce nedorazí vůbec.

Mnoho nakupujících také musí řešit zneužití svého PayPal účtu. V takovýchto případech máte možnost žádat vrácení peněz do 180 dnů od platby. Dříve než vám budou peníze zcela nebo alespoň částečně vráceny, je případ ověřen prodávajícím, v případě potřeby i službou PayPal.

paypal-nahled

Chcete-li zahájit proces vrácení peněz, přihlaste se ke svému účtu pomocí e-mailové adresy. V nabídce vyberte »Activity« a zobrazí se seznam vašich předchozích nákupů. Zde vyberte transakci, na kterou chcete podat stížnost. Podrobné informace o transakci najdete na následující stránce. Přejděte dolů a klikněte na »Report an issue« (nahlásit problém).

paypal2-nahled

Nyní vyberte buď »I want to report unauthorized activity«, pokud jste uvedenou platbu neprovedli sami, nebo »I didn’t receive an item I purchased« v případě, kdy jste neobdrželi zboží nebo s ním byl jiný problém. Na následující stránce vás služba PayPal požádá o vyplnění dalších podrobností o transakci, které potvrdíte kliknutím na »Next«. Prodávající má na odpověď na vaši reklamaci dvacet dní. Pokud se s ním není možné domluvit, zašlete žádost o ochranu kupujícího v přehledu tím, že kliknete na »Eligible for Buyer Protection«. Služba PayPal následně zruší nákup a převede peníze z účtu prodávajícího na váš.

paypal3-nahled


Máte k článku připomínku? Napište nám

Sdílet článek

Mohlo by se vám líbit








Všechny nejnovější zprávy

doporučujeme


články odjinud