Menu

O cestování se slevou je stále větší zájem

28.05.2015 14:03 | Radek Kubeš + Přidat komentář
O cestování se slevou je stále větší zájem

O cestování se slevou je stále větší zájem | foto: CHIP

Přestože růst slevového segmentu zpomaluje, o cestování se slevovými portály je mezi českými zákazníky stále větší zájem.

Dle statistik B2B platební brány PayLo v meziročním srovnání 2013 a 2014 byl v této kategorii nárůst více jak 10 % a vloni od června do září Češi na slevových portálech za dovolené utratili přes 870 milionů korun (78 % z obratu celého slevového trhu). Nejexponovanější měsíce jsou se součtem bezmála 530 milionů pak červen a červenec. Cestování za celý rok 2014 zaznamenalo obrat přes 2,3 miliardy korun, a tedy cca 67 % celkového obratu slevových portálů.

dovolene-2015-nahled

Dvojka na trhu slevových serverů Pepa.cz pro letošní sezonu výrazně mění přístup k prodeji letních dovolených. Zákazníkům nově nabídne portfolio zájezdů, které bude přímo konkurovat cestovním agenturám a kancelářím, mnohdy však s cenou levnější, než jsou jejich last-minute nabídky. Díky posílení obchodního týmu a těsné spolupráci se zahraničními partnery se mu totiž daří připravovat výhradní nabídky tvořené slevovému trhu na míru.

Komentáře

* Hvězdičkou jsou označeny povinné informace.

    Nejdrive pomohu a potom pojedeme.

    Dekuji Vam za Vase skvele nabidky.A Rada nabidnu svym pratelum.Jiz lete jsem nemela dovolenou a tak spojim zdravi s uzitecnym.Najdeme spolecneho jmenovatele.Ziji v Koblenzu na Rynu a treba neco budete potrebovat zaridit.S pozdravem a pranim vseho dobreho Jana

    Reagovat na komentář

Zajímavosti ze světa IT v e-mailu

Stačí odeslat svoji e-mailovou adresu


Nemusíte se obávat, váš e-mail ochráníme. Postupujeme podle těchto zásad a obchodních podmínek. Budeme vás pravidelně informovat o novinkách ve světě počítačů a technologií. Díky newsletteru snadno vyhodnotíme, jestli jsme se vám trefili do vkusu.




Komerční sdělení