Menu

Soutěže pro vývojáře „Samsung Gear App Challenge“

26.08.2014 09:40 | Pavel Trousil + Přidat komentář
Soutěže pro vývojáře „Samsung Gear App Challenge“

Soutěže pro vývojáře „Samsung Gear App Challenge“ | foto: CHIP

980 přihlášených aplikací z 69 zemí světa svědčí podle Samsungu o vzrůstajícím zájmu o inteligentní nositelné příslušenství.

gearup-nahled

Společnost Samsung zveřejnila 200 úspěšných aplikací, které postoupily z 1. kola soutěže pro vývojáře mobilních aplikací Samsung Gear App Challenge 2014. Soutěž byla vyhlášena v květnu letošního roku s cílem podpořit úsilí vývojářů z celého světa k vytvoření aplikací optimalizovaných pro nositelné příslušenství Samsung. Celkově bylo do soutěže přihlášeno 980 aplikací, mezi nimiž nechyběly aplikace LBS (Location Based Service) pracující s aktuální pozicí uživatele, nebo aplikace pro plánování času, RSS čtečky, herní aplikace a spousta dalších. Přihlásili se vývojáři z 69 zemí včetně České republiky a Slovenska.

V prvním kole bylo hlavními kritérii pochopení vlastností hodinek Gear, přínos aplikace pro jejich uživatele a její unikátnost. 200 úspěšných účastníků získalo 2 000 USD a postoupilo do dalšího kola. Druhé kolo zúží výběr na 40 finalistů, kteří se mohou těšit na podíl z finanční částky 850 000 USD. 

Celkový vítěz získá 100 000 USD a 10 nejlepších aplikací bude navíc zařazeno do veřejné soutěže o Cenu popularity. Její vítěz pak získá BMW i3. 

Deset finalistů bude vyhlášeno v průběhu konference Samsung Developers Conference, která se koná v Moscone West Center v San Francisku od 11. do 13. listopadu 2014. Finalisté budou na konferenci pozváni a dostanou zde možnost své aplikace představit.  

Seznam 200 finalistů prvního kola naleznete na stránkách Samsung Gear App Challenge.

Komentáře

* Hvězdičkou jsou označeny povinné informace.

Zajímavosti ze světa IT v e-mailu

Stačí odeslat svoji e-mailovou adresu


Nemusíte se obávat, váš e-mail ochráníme. Postupujeme podle těchto zásad a obchodních podmínek. Budeme vás pravidelně informovat o novinkách ve světě počítačů a technologií. Díky newsletteru snadno vyhodnotíme, jestli jsme se vám trefili do vkusu.




Komerční sdělení