Tipy pro iPhone: stahování fotografií a videí do PC s Windows 10 a práce s videi v Brave
Ve Windows 10 můžete snadno přistupovat k fotografiím a videím uloženým v Apple iPhonu.…
Studie Virtuální a rozšířená realita se stanou realitou | foto: CHIP
Společnost Ericsson v rámci své aktuální studie ConsumerLab Merged Reality informuje o tom, že spotřebitelé očekávají, že se virtuální realita (VR) a rozšířená realita (AR) spojí s realitou fyzickou. 5G přitom bude klíčovou technologií, aby se takové zkušenosti staly běžnými.
Studie uvádí, že pokud se hranice mezi vnímáním fyzické a virtuální reality začnou stírat, mohlo by to mít výrazný vliv na životy lidí a společnost samu. Způsob, jakým žijeme, pracujeme, přijímáme informace a konzumujeme média, se zásadně změní.
Reality se nesloučí, pokud je uživatel připojen k počítači nebo odpojen od fyzické reality. První uživatelé, kteří VR / AR přebírají, očekávají, že sítě příští generace, jako je 5G, budou hrát ústřední roli. Třicet šest procent z nich od 5G očekává, že zajistí VR / AR mobilitu prostřednictvím stabilní, rychlé a širokopásmové sítě. Třicet procent zastánců technologických inovací očekává, že 5G umožní bezdrátové připojení headsetů.
Klíčová zjištění nejnovější zprávy:
- Sedm z deseti zastánců technologických inovací očekává, že virtuální realita a rozšířená realita zásadně změní každodenní život v šesti oblastech: média, vzdělávání, práce, sociální interakce, cestování a maloobchod.
- Média se už nyní transformují a spotřebitelé očekávají, že v průběhu jednoho roku začnou virtuální obrazovky nahrazovat televizory a kina.
- Nedostatek mobility, objemné headsety a síťové zpoždění brání spojování realit. Každý pátý zastánce technologických inovací již snížil četnost využívání virtuální reality. Polovina z nich přitom věří, že současné VR helmy brání mobilitě.
- Téměř pětina z uživatelů považuje za problém nevolnost způsobenou VR. Dokonce i uživatelé virtuální reality na smartphonech omezují její používání většinou na domácí prostředí, protože mobilitě brání rychlé vybíjení baterie a skutečnost, že headset omezuje zorné pole uživatele.
Kvalitativní výzkum studie zahrnoval sérii diskusí mezi inovativními ohniskovými skupinami (focus groups), probíhajícími ve virtuální realitě, s účastníky ze Severní Ameriky a Evropy i s tradičními ohniskovými skupinami složenými ze současných uživatelů VR z Japonska a Jižní Koreji. Byla provedena i série kvalitativních testů virtuální reality s 20 zaměstnanci společnosti Ericsson, aby se zjistilo, jakým způsobem vyvolává zpoždění v rámci virtuální reality nevolnost.
V kvantitativní části studie jsou uvedeny výsledky průzkumu provedeného mezi 9 200 spotřebiteli ve věku od 15 do 69 let z Francie, Německa, Itálie, Japonska, Jižní Koreji, Španělska, Spojeného království a Spojených států o znalosti konceptu virtuální reality.
Ve Windows 10 můžete snadno přistupovat k fotografiím a videím uloženým v Apple iPhonu.…
Při každodenní rutinní práci na PC, ať už jde o desktop nebo notebook, ušetří čas používání…
Zkoušeli jste někdy extrahovat text ze souboru PDF? Obvykle to moc dobře nefunguje. Výrobce…
Požár může vzniknout rychle. Může k němu dojít při opékání nebo grilování, od ohně v krbu…
EU chce od roku 2035 bez výjimky zakázat registraci nových automobilů se spalovacími motory.…
Streamovací VOD služba HBO Max je v Česku teprve dva měsíce. Začala pozvolna se zajímavou…
Správná zařízení mohou proměnit každou domácnost ve smart home. Nestojí to ani žádné horentní…
Výrobce oblíbených produktů, Apple, už není nejhodnotnější společností na světě. Vzhledem ke…