Menu

Ušetřete drahý spotřební materiál díky resetu toneru

21.02.2017 14:29 | Pavel Trousil + Přidat komentář
Ušetřete drahý spotřební materiál díky resetu toneru

Ušetřete drahý spotřební materiál díky resetu toneru | foto: CHIP

Pokud vaše laserová tiskárna Brother dělá problémy, tedy například takové, že nerozpozná tonerovou kartridž nebo nesprávně hlásí napůl naplněnou kartridž jako prázdnou, doporučuje se provést reset tonerové kartridže. 

Naše instrukce se vztahují k modelu Brother HL-3040CN s tonerem TN-230 – pokud máte nějakou jinou tiskárnu značky Brother, přečtěte si až další odstavec. Otevřete kryt přístroje a stiskněte současně tlačítka »Cancel« a »Secure«. Na displeji tiskárny by se následně měl zobrazit text »K.TNR-STD«. Vy pak pomocí šipek vyberete buď možnost »S« v případě standardního toneru, případně »STR«, pokud máte tzv. startovací toner, který se dodává s novou tiskárnou. Proces resetování kartridže se spustí po dvojím rychlém stisku tlačítka »OK«. Poté, co zavřete její kryt, bude tiskárna opět připravena k provozu a už by neměla hlásit problémy s tonerem.

Co se týká dalších typů tiskáren a multifunkčních zařízení Brother, protože průběh resetu závisí nejen na typu tiskárny, ale i na druhu toneru, nejsou k dispozici žádné obecně použitelné instrukce. Návod na resetování tonerů tedy budete muset najít na internetu – na Googlu nebo YouTube. Například pro model DCP-9010 najdete postup na jdem.cz/cxkft7. V případě tonerů TN-230 u tiskáren a multifunkčních zařízení řady DCP a MFC najdete postup resetování například na stránce jdem.cz/cxkfw9. Resetování je možné provádět u tonerů TN-2220, TN-2000, TN-2010, TN-21210, TN-2120, TN-3170 aTN-2320.

Komentáře

* Hvězdičkou jsou označeny povinné informace.

Zajímavosti ze světa IT v e-mailu

Stačí odeslat svoji e-mailovou adresu


Nemusíte se obávat, váš e-mail ochráníme. Postupujeme podle těchto zásad a obchodních podmínek. Budeme vás pravidelně informovat o novinkách ve světě počítačů a technologií. Díky newsletteru snadno vyhodnotíme, jestli jsme se vám trefili do vkusu.




Komerční sdělení