Menu

Virtuální brýle do firemního prostředí

14.11.2018 10:54 | Pavel Trousil + Přidat komentář
Virtuální brýle do firemního prostředí

Virtuální brýle do firemního prostředí | foto: CHIP

HTC Vive Focus jsou brýle pro virtuální realitu, které jsou nezávislé na PC a mohou je využít firemní zákazníci pro vzdálenou spolupráci i VR prezentace v terénu.

Společnost HTC oznámila zahájení prodeje VR headsetu HTC Vive Focus pro firemní zákazníky na českém a slovenském trhu. Brýle jsou nezávislé na PC nebo externím sledovacím systému. Brýle jsou vybavené displejem s rozlišením 2880 x 1600 bodů a zorným polem 110°. Brýle jsou založeny na čipsetu Snapdragon 835 a na baterii vydrží 3 hodiny. Hodí se pro vzdálenou spolupráci i VR prezentace v terénu. HTC Vive Focus se prodávají za 577,69 € (přibližně 14 966 Kč).

usecase-1-nahled

Společnost HTC představila také otevřenou platformu Vive Wave VR SDK, která slouží jako základ pro tvorbu VR zážitků pro mobilní headsety. Momentálně je dostupná nejen v HTC Vive Focus, ale například také v headsetech Pico V2 a Shadow VR. Platforma nabízí nejen základ pro vývojáře aplikací, ale také propojení s obchodem Viveport.

 sc04nowatermark-nahled

Vive Sync usnadní firemní komunikaci

Jednou z aplikací pro HTC Vive Focus je i nový komunikační nástroj studia 2 Bears nazvaný Vive Sync. Ten umožňuje uspořádání virtuální schůzky až pro 20 účastníků i sdílení materiálů jako jsou videa, prezentace, trojrozměrné modely a vizualizace. Součástí aplikace je také trojrozměrné malování, které lze využít například ke komentářům ohledně sdílených prezentací nebo 3D modelů. Uživatelé si mohou pořizovat screenshoty, nebo nahrávat videozáznam.

Komentáře

* Hvězdičkou jsou označeny povinné informace.

Zajímavosti ze světa IT v e-mailu

Stačí odeslat svoji e-mailovou adresu


Nemusíte se obávat, váš e-mail ochráníme. Postupujeme podle těchto zásad a obchodních podmínek. Budeme vás pravidelně informovat o novinkách ve světě počítačů a technologií. Díky newsletteru snadno vyhodnotíme, jestli jsme se vám trefili do vkusu.




Komerční sdělení