Za rok 2013 uskutečnili podle webu Heureka.cz domácí uživatelé přibližně 30 milionů objednávek a tržby internetových obchodů se přiblížily hranici 70 miliard korun. To je ve srovnání s rokem 2010 více než 50procentní nárůst, v tomto roce se očekává 15procentní nárůst. Na první pohled je situace téměř idylická: zákazníci, nadšeni výhodnými cenami internetových obchodů a jejich praktičností, nakupují jako smyslů zbavení a e-shopy jen předou nad stále rostoucími tržbami. Ve skutečnosti ale v podpalubí této karibské idylky zuří boj mezi podváděnými obchody a nespokojenými zákazníky. Na straně jedné stojí internetové obchody, které si stěžují na stále častěji podvádějící zákazníky, na straně druhé pak nespokojení zákazníci, upozorňující na neetické až podvodné chování některých e-shopů. My vám nabídneme stanoviska obou stran a vy sami určete, na čí straně je pravda.
E-shopy versus zákazníci
redakce
15.07.2014
Internetové obchody stále častěji čelí útokům podvodníků a poctiví zákazníci jsou rozhořčeni praktikami některých e-shopů. Kdo bude vítězem a kdo poraženým?
Máte k článku připomínku? Napište nám
Mohlo by se vám líbit
5 foto
doporučujeme
Novinky
- Používáte WhatsApp? Tuhle funkci si zapněte, jinak můžete mít problém
- Máte stále Windows 10? Tak to vás čeká velmi nepříjemné překvapení
- Uživatelé WhatsAppu, už vám také někdo volal ze zahraničí? Buďte na to opatrní, testují si vás podvodníci
- Také jste podlehli kouzlu fitness náramků? Jaká jsou jejich rizika, která mnozí podceňují
Testy a žebříčky
bezpečnost
- Dostala "deset z deseti": pozor na novou bezpečnostní chybu Windows – může vám způsobit vážné problémy
- Máte doma tuto televizi? Ve velkém nebezpečí může být až 92 000 domácností
- Falešné aplikace z Google Play: pozor, možná je máte v telefonu i vy
- Nevídaný podvod na Messengeru: dejte si pozor, když vám přijde takováhle zpráva