Přejít k hlavnímu obsahu

Pravidelné automatické zajištění souboru PST

redakce 22.12.2012
info ikonka
Zdroj:

Soubor PST (Personal Store) obsahuje všechny zprávy, kontakty a úkoly a pro aplikaci Outlook funguje jako centrální datové úložiště. Tato data by měla být zálohována v krátkých intervalech tak, aby se minimalizovalo riziko jakékoli ztráty dat.

Řešením tohoto problému může být bezplatný program Safe PST Backup, který nabízí automatické zálohování. K dispozici je také bezplatná „Enterprise Edition“ pro firemní prostředí s Exchange. Tento nástroj v anglickém jazyce najdete na internetové adrese www.safepstbackup.com.

Dříve než se pustíte do instalace, musíte nejprve aplikaci Outlook zavřít. Teprve poté spusťte instalační soubor a postupujte podle pokynů průvodce.

Nyní zvolte složku pro cíl zálohování (položka Back up destination folder), která by měla v ideálním případě být na jiném disku než originální PST soubor. Řešením by mohl být buď USB flash disk, nebo síťová složka. Poté klikněte na tlačítko »Options«, abyste mohli určit frekvenci zálohování – implicitní hodnota 4 hodiny by měla vyhovovat většině uživatelů. Pokud chcete zálohovat více e-mailů (PST složek), přidejte v sekci „Back up files“ zatržítka u jejich názvů. Pokud jste program nakonfigurovali podle svých představ, můžete rovnou zahájit zálohování kliknutím na »Start Backup«.

 

Obrázek odebrán.

Máte k článku připomínku? Napište nám

Mohlo by se vám líbit








Všechny nejnovější zprávy

doporučujeme