Metod, jak se může malware dostat do počítače je celá řada. Pokud má ale uživatel alespoň jednoduchý antivir, může se před ním poměrně úspěšně bránit. To vědí i tvůrci malwaru a proto se snaží vymýšlet nové cesty, které většina uživatelů (i bezpečnostních nástrojů) nečeká. Jednou z takových cest je použití reklamních bannerů, které buď odkazují na infikované weby (nebo v horším případě) mohou pomocí metody drive-by-download přímo infikovat počítač. Společnosti nabízející reklamu (i weby či programy které ji využívají) sice provádí její kontrolu, ta ale není stoprocentní – to ostatně dokazuje nedávní případ, kdy se infikovaná reklama objevila v bezplatné verzi služby Spotify. Další podrobnosti najdete v zajímavém článku na blogu společnosti Avast na https://blog.avast.com/when-ads-go-bad-spotify-ads-served-malicious-content-to-free-users

Používáte bezplatnou verzi služby Spotify se zobrazením reklam? Pak byste měli zpozornět!
Máte k článku připomínku? Napište nám
Mohlo by se vám líbit






doporučujeme
Novinky
Testy a žebříčky
-
Recenze: Xiaomi Redmi Watch 5 – nejlepší hranaté hodinky za rozumnou cenu
-
Recenze: Samsung Galaxy A56 – jaký je jeden z nejoblíbenějších smartphonů?
-
Recenze: Xiaomi Poco F7 Ultra – elitní výkon, parádní cena, ale jedna slabina
-
Recenze: AOC Q27G3XMN – herní Mini LED jako plnohodnotná levnější náhrada OLED