Přejít k hlavnímu obsahu

Outlook: Zobrazení chybějících složek

redakce 17.03.2017
info ikonka
Zdroj:

Jestliže se vám nedaří najít ve vaší e-mailové schránce v Outlooku všechny složky s poštou, může být problém v nastavení poštovního klienta.

Přejděte na kartu »Zobrazení« a zde v části »Rozložení« klikněte na tlačítko »Podokno složek«. Otevře se nabídka, ve které označte volbu »Normální«. Nyní by se měly zobrazit všechny složky s vaší poštou.

Pokud se tak nestane, může být na vině špatné nastavení filtrů pošty. Zůstaňte na kartě »Zobrazení« a v části »Aktuální zobrazení« klikněte na »Nastavení zobrazení«. V nově otevřeném okně se ujistěte, že je u položky »Filtr« nastaveno »Vypnuto«. Pokud tomu tak není, rozklikněte nastavení filtru a zjistěte, která z předvoleb může způsobovat problémy se zobrazením všech složek.


Máte k článku připomínku? Napište nám

Mohlo by se vám líbit








Všechny nejnovější zprávy

doporučujeme