Přejít k hlavnímu obsahu
Novinky

Kasa.cz spouští provizní systém

redakce 30.07.2010

Internetové nákupní centrum Kasa.cz spustilo provizní systém, který umožňuje inzertním partnerům, webovým serverům a bloggerům profitovat z prodejů uskutečněných na základě reklamy umístěné na jejich stránkách.

Tým Kasa.cz se při vývoji provizní platformy rozhodl jít cestou maximální jednoduchosti a uživatelské přívětivosti. K tomu, aby se člověk zapojil do systému, není třeba žádných programátorských ani vývojářských zkušeností. Stačí se jednoduše zaregistrovat na http://provize.kasa.cz, vybrat si produktovou oblast a požadované rozměry inzerátu a vygenerovaný kód vložit na příslušné místo na svém webu. Od této chvíle se partnerovi započítává z každého nákupu uskutečněného na základě této reklamy příslušná provize, která se dle kategorie zboží pohybuje v rozmezí od 1 do 6 % z ceny zakoupeného zboží bez DPH. Provize je splatná vždy na základě vystavené faktury, pro fyzické osoby i na základě výpisu z provizního systému, pokud se však nejedná o částku vyšší než 20 000 Kč ročně.
Provozovatel může mít spuštěných více kampaní, avšak pouze na stránkách, které nejsou v rozporu s právním řádem České republiky, s pornografickým obsahem, nebo obsahem, který by mohl poškodit dobré jméno Kasa.cz a jejích obchodních partnerů.


Máte k článku připomínku? Napište nám

Sdílet článek

Mohlo by se vám líbit








Všechny nejnovější zprávy

doporučujeme


články odjinud