Své silné postavení potvrdila především v segmentu přenosných počítačů, kde získala 34% podíl na trhu. V kategorii stolních počítačů vzrostlo Lenovo meziročně dokonce o 73,1 %.
„Jsme velmi rádi, že navazujeme na tradici loňského roku, ve kterém jsme se stali jedničkou na trhu nejen celosvětově, ale i v České republice. Tohoto prvenství bychom nemohli dosáhnout a udržet jej bez našich zákazníků, obchodních partnerů a distributorů, jejichž spolupráce si nesmírně vážíme. Jejich důvěra v naše produkty a služby je pro nás hnacím motorem dodávat v budoucnu ještě lepší služby a inovativní výrobky na trh,“ říká Petr Toman, generální ředitel společnosti Lenovo Česká republika.
Absolutního prvenství za druhé čtvrtletí 2014 dosáhlo Lenovo v kategorii přenosných počítačů, kde společnost zaznamenala 48,1% meziroční nárůst a dosáhla 34% tržního podílu. Za ním stálo rozšiřující se produktové portfolio notebooků a Ultrabooků v čele s novou generací vícerežimového zařízení Lenovo YOGA.
V segmentu stolních počítačů rostla společnost Lenovo meziročně o 73,1 %. Zásluhu na tom má především posílení pozice značky Lenovo jak v oblasti uživatelsky dostupných desktopů, tak i v kategorii firemních stolních PC, kde Lenovo vzrostlo nejvíce mezi prvními pěti největšími dodavateli. K oblíbeným modelům patří kromě All-in-One počítačů i kompaktní modely, jako je například Lenovo Q190.
Lenovo pokračuje v inovacích u klasických notebooků a Ultrabooků a zároveň rozšiřuje své portfolio konvertibilních zařízení, která mohou uživatelé používat v různých režimech od notebooku až po tablet. Vedle posilování pozice na počítačovém trhu se však zaměřuje i na tzv. kategorii PC+, která zahrnuje i tablety a chytré telefony. Od letošního září jsou telefony Lenovo oficiálně distribuovány i na český trh.